.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ؛
پیکر نماینده اسبق مردم تنکابن و رامسر تشییع شد
شمال نیوز: مراسم تشییع پیکر نماینده اسبق رامسر، تنکابن و عباس آباد در رامسر با حضور دوستداران و هوادارانش برگزار شد.

 

شمال نیوز: امروز مراسم تشییع پیکر جعفرقلی راهب نماینده اسبق دوره‌های پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در رامسر برگزار شد.

راهب که عزم جدی خود را برای ورود دوباره به مجلس شورای اسلامی جزم و اعلام کرده بود، به ناگاه صبح روز گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت و مرگ ناگهانی وی دل هواداران و دوستدارانش را به درد نشاند.

امروز مردم از شهرهای رامسر و تابعه و نیز از دیگر شهرها و روستاهای دوردست کشور در این مراسم شرکت کردند.

نماینده اسبق مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد بارها در مناسبت‌های مختلف اعلام کرده بود که دوست دارد در بین مردم این شهرها و در حال خدمت‌رسانی به آنها از دنیا برود و آنها وی را به خاک بسپارند.

امروز مردم شهرهای رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در حالی که خدمات خستگی‌ناپذیر این مرد ولایی و خدمتگزار را در ذهن داشته و بارها برای هم بازگو می‌کردند، درگذشت ناگهانی وی را باور نداشته و شوک بزرگی به آنها وارد شده بود.

نماینده ایران در سازمان خواروبار و کشاورزی(فائو) و نیز عیسی کلانتری وزیر اسبق کشاورزی در دولت سازندگی و غیره پیام تسلیتی به این مراسم ارسال داشتند.

جعفر قلی راهب، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی با گرایش گیاه پزشکی از دانشگاه گیلان در سال 1376 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی – زراعت از دانشگاه ارومیه در سال 1354 بود، وی همچنین در دوره دکتری مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه تحصیل کرده بود.

اولین سابقه کاری وی به اداره دخانیات در برخی از شهرهای گیلان در سال 1357 برمی‌گردد، راهب در سال 1382 رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران و در دوره دوم عضو شورای مرکزی این سازمان در کشور بوده و به مدت 10 سال (سه دوره متوالی) عضو مؤسس و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران نیز بوده است.

وی علاوه بر هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد برخی از شهرهای گیلان و مازندران، عضو ائتلاف فراگیر و استانی علم و تجربه بوده است.

وی که همیشه در حال خدمت به مردم بوده در زمان فوت 64 سال داشت که به علت ایست قلبی درگذشت.

 

 

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه رامسر، با همراهی دوستان و همراهان آن مرحوم بر پیکرش نماز خواند و وی را در آرامستان امامزاده محمد(ع) لمتر در کنار مزار شهدا به خاک سپردند.

به  گزارش فارس، مراسم سوم نماینده اسبق شهرهای رامسر، تنکابن و عباس آباد، دوشنبه 26 مردادماه در مصلی جوادالائمه (ع) رامسر با سخنرانی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد مهدی 24 مرداد 1394
خدایش رحمت کند انسان بزرگواری بودند
ستار فلکی مقدم 24 مرداد 1394
خدایش بیامرزد
روحش شاد
ویادش همواره گرامی باد
مسولین توجه کنند
طوری ریاست کنید بعد از مرگ شما مردم برای شما دل بسوزانند.همه ما عاقبت باید برویم.
خوش بحال راهب ها
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 مرداد 1394
اگر کمی به سابقه مدیریت او در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بپردازید فکر نکنم از این خوش بحال راهب ها به راحتی بگوئید. به هر حال خداوند عاقبت همه را ختم به خیر کند.
نا شناس 25 مرداد 1394
روحش شاد . مرد دوست داشتنی و خوبی بود .
نا شناس 25 مرداد 1394
خدا رحمت كند روحش شاد انساني مهربان ومشكل گشا بود .
سیف ا... شعبانپور 25 مرداد 1394
واقعا شخصیت به تمام معنا بااخلاق ،مردمی وکارآمد در عرصه تولید فرهنگ اصیل مازندران بود روحش شاد ویادش گرامی
مومن 26 مرداد 1394
خدایش بیامرزد- صدها فرشته بوسه بر آن دست میزند کز کار گره بسته خلق گرهی بگشاید
نا شناس 26 مرداد 1394
ایا مردمداری به معنای ضایع کردن حق وحقوق دیگران است .زمانی که نماینده ومسئول با سو استفاده از جایگاه خود باعث جذب بستگان خود در ادارات شده وباعث تضعیف حق فرزندان تحصیلکرده ما می شود .این مردمدای است .شرکت در هر مراسمی از ختم و .... جهت کسب رای از سوی نماینده از وظایف نمایندگی است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.